Ortopedia

Zabiegi ortopedyczne

Nasze gabinety wyposażone są w nowoczesny i profesjonalny sprzęt specjalistyczny, gwarantujący całkowite bezpieczeństwo. Starannie dobrany personel, lekarze i kosmetolodzy z doświadczeniem i certyfikatami są gwarancją wysokich standardów świadczonych usług.

Leczenie komórkami macierzystymi pozyskanymi z osocza (PRP)

Przeprowadzamy zabiegi polegające na wstrzykiwaniu komórek macierzystych pozyskanych z osocza w chore, bądź uszkodzone tkanki. Terapia komórkami macierzystymi sprawdzi się w przypadku urazów, kontuzji mięśni, kontuzji i chorób ścięgien, kontuzji i schorzeń więzadeł, a także w przypadku schorzeń stawów.

Szczegóły zabiegu

Leczenie komórkami macierzystymi pozyskanymi z tkanki tłuszczowej

U osób, u których stwierdzono m.in chorobę zwyrodnieniową stawów, uszkodzenia ścięgien i chrząstek stawowych wykonujemy zabiegi z wykorzystaniem komórek macierzystych pozyskanych z tkanki tłuszczowej pacjenta. Zabiegi służą regeneracji i naprawie zniszczonych lub zużytych struktur w ciele.

Leczenie stawów kwasem hialuronowym

W Your Clinic stosujemy iniekcje kwasu hialuronowego w stawy w przypadku występowania u pacjenta choroby zwyrodnieniowej stawów. Są to bezpieczne zabiegi, mające na celu wspomóc leczenie choroby, zmniejszenie bólu i zwiększenie ruchomości stawów.

Szczegóły zabiegu

Operacja tzw. palca trzaskającego (zakleszczające zapalenie ścięgien)

W Your Clinic oferujemy leczenie operacyjne palców trzaskających, potocznie nazywanych palcami przeskakującymi lub strzelającymi. Zabieg polega na chirurgicznym przecięciu pochewki ścięgna, objętego zapaleniem.

Szczegóły zabiegu

Operacja zespołu cieśni nadgarstka (ZCN)

Wykonujemy zabiegi chirurgiczne u osób cierpiących na zespół cieśni kanału nadgarstka. Jest to dolegliwość, która powoduje ból i drętwienie palców. Operacja polega na przecięciu więzadła poprzecznego nadgarstka.

Szczegóły zabiegu

Personal naszej kliniki to wykwalifikowana kadra, świadcząca nowoczesne zabiegi, dostosowane do potrzeb naszych klientów.